7 ponturi ca sa scapi de kilogramele in plus fara cura de slabire

Kilogramele in plus sunt o problema pentru toata lumea. Este adevarat ca metabolismul este asociat cu greutatea, dar, potrivit ultimelor studii, un metabolism lent este rareori cauza surplusului ponderal.

Metabolismul descrie toate procesele chimice care se produc in organism, asigurand functionarea normala a organelor, precum respiratia, regenerarea celulelor si digestia. De altfel, pentru ca metabolismul influenteaza nevoile energetice de baza ale organismului, factorii care influenteaza greutatea sunt combinatia dintre cantitatea de alimente pe care o consumam si activitatea fizica depusa.

Cantitatea minima de „combustibil” pentru ca organismul sa functioneze normal se numeste rata metabolismului bazal (RMB). Acesta ar trebui sa reprezinte intre 40% si 70% din necesarul zilnic de energie al organismului. Procentul difera in functie de varsta, sex si stil de viata. Sintagma de „metabolism lent” caracterizeaza cazurile in care rata metabolismului bazal este mai scazuta decat in mod normal.

Kilogramele devin o problema odata cu inaintarea in varsta

De ce ne ingrasam odata cu imbatranirea? Asa cum spuneam anterior, greutatea este determinata de factori precum: gena, nivelul de efort fizic, sexul, dieta si sanatatea. Odata cu inaintarea in varsta, pierdem masa musculara, din cauza faptului ca efortul fizic devine tot mai scazut. Astfel, scade eficienta cu care organismul arde caloriile.

Desi timpul nu poate fi dat inapoi, nu inseamna ca trebuie sa ne dam batuti in lupta cu kilogramele. In continuare, putem stimula numarul si functia mitocondriilor, care au un rol esential in producerea energiei celulare. Cum poti face asta? Citeste in continuare si afla care sunt cele sapte trucuri pentru a scapa de kilogramele nedorite.

1.     Renunta la curele de slabire care promit minuni

Pentru a scapa de kilogramele in plus pe termen lung, nu mai cauta sa tii „diete minune”. Acestea nu dau rezultatele scontate decat pe termen scurt. In plus, dupa ce vei renunta la ele, exista posibilitatea sa pui mai multe kilograme decat aveai initial. Incearca sa mananci sanatos si sa apelezi la asa-numita dieta mediteraneana. Aceasta se bazeaza pe multe legume, fructe proaspete, peste, cereale integrale, nuci si ulei de masline.

2.     Evita sa faci bufet suedez” acasa

Un alt truc pe care il poti incerca acasa, in fiecare zi, este sa tii ascunsa mancarea de tot felul, atunci cand ti-e foame. De exemplu, cand servesti cina, nu tine toate bolurile cu mancare din frigider pe masa, pentru ca vei avea tendinta sa te servesti din toate, sa amesteci carbohidratii, glucidele si proteinele, ceea ce nu este neaparat sanatos.

In plus, portia ta de mancare va deveni astfel mai mare. Hotaraste-te de dimineata ce vei dori sa mananci in ziua respectiva si nu trisa. In plus, obisnuieste-te sa mananci trei sferturi din portie, astfel incat sa nu te ridici niciodata satul de la masa.

3.     Consuma proteine la fiecare masa

Un alt pont pentru a scapa de kilogramele nedorite ar fi sa consumi proteine la fiecare masa. Atentie, nu ca gustare! Rontaitul in fata televizorului sau a calculatorului, mai ales seara, de exemplu, este unul dintre cei mai mari dusmani ai siluetei. Totusi, ca gustare, specialistii recomanda doar snackuri bogate in vitamine, precum fructele sau legumele.

Proteinele sunt satioase si ajuta la dezvoltarea masei musculare. Drept urmare, trebuie incluse in dieta zilnica. Carnea slaba, ouale, iaurtul, branza, soia, nucile sau fasolea sunt cele care nu trebuie sa lipseasca din alimentatia noastra. De asemenea, in dieta zilnica se pot adauga fructele de mare, care sunt la fel de sanatoase.

4.     Mananca putin si des

Potrivit studiilor, persoanele care mananca trei mese regulate si cate doua gustari pe zi isi controleaza mult mai usor apetitul pentru mancare si, implicit, greutatea. Asadar, alege mese bogate in vitamine si proteine si snackuri cu multe vitamine.

5.     Cantareste-te regulat

O strategie obisnuita printre persoanele obsedate de kilogramele pe care le au este aceea ca reusesc sa-si mentina greutatea doar prin faptul ca se cantaresc regulat. Acestea fac asta o data pe saptamana, in aceeasi zi a saptamanii, dimineata, dupa ce au fost la baie.

6.     Relaxeaza-te

Un studiu al Universitatii Yale arata ca oamenii stresati au tendinta de a rontai tot timpul. Potrivit acestuia, femeile care secreta cel mai mult cortizol consuma cea mai mare cantitate de mancare grasa. Drept urmare, in perioadele stresante, oamenii sunt sfatuiti sa faca yoga, sa mediteze sau sa plece in concedii.

Click pe imagine pentru a afla mai multe despre produs!

7.     Alege suplimentele naturale in lupta cu kilogramele

ApetitSlim de la Naturalis este un supliment alimentar care contine extracte din plante, vitamine si minerale. Produsul contribuie la controlul senzatiei de foame, ajuta la scaderea in greutate si sustine starea de bine. In plus, ApetitSlim participa la mentinerea constanta a valorilor glicemiei, reducerea oboselii si la functionarea normala a sistemului imunitar.

Click pe imagine pentru a afla mai multe despre produs!

LipidoSlim de la Naturalis este un supliment alimentar pe baza de crom si extracte din fructe de zmeur, portocal amar si acai, frunze de ceai verde si seminte de guarana. Datorita actiunii sinergice a acestor substante, produsul ajuta la obtinerea siluetei dorite, prin imbunatatirea metabolismului lipidelor si al carbohidratilor, eliminarea surplusului de apa din organism, mentinerea constanta a valorilor glicemiei si cresterea capacitatii lipolitice si termogenice.

Totodata, Naturalis LipidoSlim favorizeaza topirea tesutului adipos, intareste sistemul imunitar si reduce oboseala, ceea ce face ca urmarea unui program de slabit sa fie mai putin epuizanta.

Click pe imagine pentru a afla mai multe despre produs!

KiloSlim Gold pastile de la Naturalis este un aliat de nadejde in lupta cu kilogramele in plus. Produsul are in compozitie glucomannan 100, un ingredient de inalta calitate, conceput in Japonia si patentat in 33 de tari, a carui eficacitate este probata de peste 60 de teste clinice.

Glucomannanul este o fibra alimentara solubila, care, odata ingerata, formeaza o masa mucilaginoasa la contactul cu lichidele. Acesta isi mareste volumul de peste 200 de ori si, astfel, umple rapid stomacul si grabeste instalarea senzatiei de satietate, pe care o mentine timp de cateva ore.

In plus, ingredientul ajunge nedescompus la nivelul colonului, adica nu aduce calorii, iar la trecerea sa prin tubul digestiv, capteaza, asemenea unui burete, o parte din grasimile consumate, impiedicand, astfel, absorbtia lor.