fbpx

Benesio MaxiTonic, castigator al competitiei „Votat Produsul Anului®” 2023 – categoria Vitamine si minerale!

Produsul Benesio MaxiTonic, 30 capsule, a fost declarat castigator al competitiei “Votat Produsul Anului 2023” in categoria Vitamine si minerale, in urma voturilor acordate de consumatorii romani in cadrul celei mai mari competitii a bunurilor de larg consum din lume.

Prin acest titlu, Benesio MaxiTonic a confirmat ca indeplineste cele trei criterii principale avute in vedere de organizatorii competitiei: inovatie, atractivitate si intentie de cumparare.

Benesio MaxiTonic contine o combinatie unica de 24 de elemente – 20 de vitamine si minerale, coenzima Q10, laptisor de matca, extract de ginseng si acizi grasi nesaturati – care contribuie la revigorarea si tonifierea organismului si la imbunatatirea calitatii vietii. MaxiTonic ajuta la reducerea oboselii si extenuarii, avand efect antistres, energizant si revigorant, contribuie la functionarea normala a sistemelor imunitar, osos si muscular, dar sustine si scaderea in greutate.

FOTO: VERONICA RÎPEANU – PRODUCT MANAGER PRIVATE LABEL

„Votat Produsul Anului” reprezinta un ghid pentru cele mai bune produse de pe piata si producatorii lor, recompensand inovatia.

Afla mai multe despre acest produs si oferta pe care ti-am pregatit-o AICI. Poti comanda MaxiTonic de la Benesio direct AICI.

  • Benesio MaxiTonic - 30 capsule moi
  • Disponibil la

„Ne bucuram si ne mandrim cu faptul ca noi produse din portofoliul nostru au primit aprecierea si recunoasterea cumparatorilor romani. Votul lor confirma, inca o data, beneficiile si eficienta acestor produse si faptul ca oferim pacientilor nostri cele mai bune solutii pentru sanatatea lor. Multumesc tuturor celor care ne-au votat, in numele echipei Catena, pentru increderea acordata, care ne onoreaza si ne stimuleaza sa ramanem in continuare reteaua de farmacii numarul 1 in Romania”, a declarat Alina Marinescu, Director General Catena.

Studiul a fost realizat de catre Compania Exact Business Solutions, membru ESOMAR, pe un esantion de peste 4.000 de consumatori romani, cu varste cuprinse intre 18 si 65 de ani, educatie medie & superioara, utilizatori de internet. Studiul, reprezentativ la nivel urban, este cel mai amplu instrument pentru produsele si serviciile noi si inovatoare disponibile pe piata.

Catena Farmacia inimii mulțumeste tuturor celor care au votat produsele din portofoliul sau si pentru increderea acordata!

Autor: Bettina Cristea

Ti-a placut acest articol? Distribuie-l pe: