Despre

Sanatatea este cel mai frumos si pretios dar pe care natura stie sa ni-l faca. Naturalis intelege si respecta acest lucru.
Sanatatea este cel mai frumos si pretios dar pe care natura stie sa ni-l faca. Naturalis intelege si respecta acest lucru.

 

Viziunea noastra

Marca 100% romaneasca, dezvoltata de Fildas, Naturalis defineste conceptul de nutritie si ingrijire naturala. Gama complexa si variata de suplimente alimentare si produse cosmetice pe care o dezvoltam continuu vine sa raspunda tintit nevoilor specifice omului modern – de la suplinirea lipsei micronutrientilor esentiali din alimentatia zilnica si intarirea imunitatii, combaterea stresului si sustinerea sistemului cardiovascular, imbunatatirea functiei digestive sau protejarea articulatiilor, la scaderea in greutate si mentinerea tineretii si frumusetii pielii.

 

Suntem responsabili social

Identitificam si valorificam oportunitati unice pentru a creste gradul de constientizare a importantei comportamentelor preventive si a adoptarii obiceiurilor sanatoase. Stabilim repere si oferim solutii, astfel incat un numar tot mai mare de oameni sa poata duce o viata activa, de care sa se bucure la nivel maxim in toate etapele ei.

 

Ne respectam angajamentele

Suntem preocupati sa asiguram o calitate superioara, constanta si controlata a substantelor active din compozitia produselor noastre, intrucat vrem ca acestea sa aiba mereu aceeasi eficienta sporita. Tocmai de aceea, suplimentele Naturalis contin extracte naturale standardizate, cea mai inalta forma de procesare a plantelor, cu beneficii terapeutice studiate. In plus, suplimentele Naturalis sunt produse intr-o unitate care detine certificare GMP (Good Manufacturing Practice), ceea ce inseamna ca acestea sunt fabricate in conformitate cu standarde internationale de calitate si siguranta.

 

 

Certificari

SomnControl – Votat Produsul Anului® in categoria Suplimente alimentare – Sedative.

Septocalmin – Votat Produsul Anului® in categoria Suplimente alimentare – Sanatatea sistemului respirator.

Studiu realizat online de Exact Business Solutions pe 30 de categorii.
In categoria „Suplimente alimentare – Sedative“ esantionul a fost de 500 respondenti, 18-54 ani, din mediul urban, utilizatori de internet. Eroarea maxima de esantionare este +/- 4.4%. Studiul a avut loc in perioada 06.03.202009.04.2020. Criteriile de selectie au fost: inovatie, atractivitate, intentie de cumparare. Produsul castigator a fost votat de catre consumatori dintre produse comparate în categorie.
Detalii pe www.produsulanului.com
Politica de confidentialitate